21.09.2007 г.

Алиша Силвърстоун се появи гола в реклама на PETA


Здравейте всички вие, които четете блога ми. Съжалявам, че вчера не успях да ви зарадвам с нищо в него, поради факта, че имах страшно много работа и не ми остана време. За което се извинявам.
Ето че днес обаче ще се опитам да ви зарадвам с една много приятна новина. Актрисата Алиша Силвърстоун (Alicia Silverstone) се появи гола във вегетарианска реклама. В нея се казва "I am Silverstone and I am VEGETARIAN", с което актрисата цели да популязира вегетарианството, а пък може би и тялото си ако питате мен. В 30-секундната реклама, която ще се върти тези дни по Американските телевизии, Силвърстоун ще защитава правата на животните и тяхното нецелесъобразно избиване. И аз ще стана вегетарианец при тази гледка, която се открива пред мен. Вижте и филмчето, ще ви хареса!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар