27.09.2007 г.

Габриела и Биляна Мартинови - какви са шансовете им за успех?



Ето ги двете ми любимки в Сървайвър. Предполагам и на вас. За съжаление за обаче в различни отбори и ще трябва да се разделим с едната от тях, ако не скоро, то поне до края на предаването.
  • Габриела Мартинова е на 18 години от град Кърджали, финалистка за Мис България 2007. Тя твърди за себе си, че притежава борбен дух и сила, за да оцелее на острова. Ще видим това.
  • Биляна Мартинова е също на 18 години от град Кърджали. Обича екстремните спортове и риска. Борбена е по дух и не оставя да бъде тъпкана. Това определено са силни качества за Биляна, но дали това ще й достигне, за да бъде тя финалистка в Сървайвър -ще научим скоро...
Биляна и Габриела са двете противоположности. Биляна е по-тихата според мен и не се поддава на флиртове, докато Габриела вече се обвързва, доколкото става ясно, с Георги. Ще разберем какво е станало с тях по-нататък.
Какво мислите вие? Коя от двете близначки ще остане повече на острова и дали някоя от тях ще стигне до края, за да се бори за наградата от 250 000 лв. Аз си мисля, че по-скоро Габриела ще бъде тази, която ще остане повече, тя се харесва повече на широката публика, заради флиртчетата й със Георги, пък и има какво да покаже. Макар че тук публиката не решава, а главните герои са самите те, но пък Габи се харесва на всички там и сигурно ще остане. Очаквам вашите мнения по въпроса.

1 коментар:

  1. Ами според мен и двете са страхотни, направо съм влюбен (inlove) малко повече ме кефи Биби като характер, а като външност Габи е малко по красива :) Жалко че я изгониха толкова рано, дано Биби се задържи поне до сливането :)

    ОтговорИзтриване